dilluns, 1 de setembre del 2014

MÉS ESTIU I MÉS BIBLIOTEQUES

Acaba de començar el mes de setembre i malgrat que ja no sóc de vacances, encara és estiu i fa bon temps i es poden fer moltes descobertes interessants.

Aquest dies estic rebent fotografies de biblioteques d'amics que han passat les vacances a diferents llocs.

La primera és l'Staatsbibliothek zu Berlin, o sigui la Biblioteca Estatal de Berlín. Me l'ha enviada la Montse de la Biblioteca Salvador Allende de Girona, que apareix sensacional a la foto. Jo vaig visitar aquesta biblioteca tot just fa 7 anys. La història d'aquesta institució es remunta a 1661 i té més de 10 milions de llibres en el seu interior!



I la segona és la Biblioteca Can Salvador de la Plaça de la localitat de Calella. Des del 2006 està ubicada a una casa senyorial construïda cap al segle XIV. Me l'ha enviada la meva germana Marta.

El nom fa referència als qui van ser els apotecaris de la localitat. Alguns integrats de la família van ser reconeguts també com a cèlebres botànics arreu d’Europa al segle XVIII.








A la meva germana (que és mestra) li va fer molta il·lusió veure aquest cartell sobre l'aniversari de la biblioteca a la façana de l'Escola Bressol El Carrilet:



Per cert, la Marta va estar sopant a un bar que es diu el Flamenco Cojo de Terrassa i aquesta decoració d'una de les seves parets li va fer pensar en mi i en el meu blog:


La darrera fotografia la protagonitzem la Biblioteca de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Blanquerna i jo. Me la va fer la meva amiga Carmen (que treballa a l'agència de viatges Spain for Real) un dia que vam dinar a un restaurant macrobiòtic que hi ha a prop.

Obre de dilluns a divendres de 8 a 21.30 h. i els dissabtes de 10 a 15h. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada