divendres, 20 de desembre del 2013

BIBLIOTEQUES DE LA CATALUNYA NORD (3)

Us vull felicitar el Nadal amb algunes imatges de biblioteques i paisatges nevats de la Catalunya Nord, a on vaig fer una breu escapada a principis d’aquest mes.

La primera de les biblioteques que vaig fotografiar va ser la de Mosset, un preciós poble de muntanya d’uns tres cents habitants. La neu va fer encara més encantador el poble.





Vaig descobrir aquesta localitat de casualitat, quan tornava d’una visita al monestir de Sant Miquel de Cuixà.


També vaig passar per Vinçà. La seva petita Bibliothèque Municipale només obre algunes hores a la tarda els dimecres i els matins de dijous i dissabte.



I aquí teniu la biblioteca de Thuir (o Tuïr), el poble on m’hostatjava. Té prop de 40.000 documents impresos i uns 4.0000 en format individual.



A Thuir vaig veure Foire au gras i vaig arreplegar amb un bon assortiment de melmelades, pans, foie i fruita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada