dijous, 18 d’abril del 2013

COM CELEBRARÉ SANT JORDI ENGUANY?


Aquest any la diada de Sant Jordi la passaré al carrer, concretament a la parada que la Biblioteca Les Corts-Miquel Llongueras instal·larà a l'avinguda Diagonal, molt a prop de l’Illa Diagonal de 10 a 20h.

Allà es vendran llibres obsolets o duplicats a preus força assequibles (aquí teniu una imatge de les caixes que estem preparant) i també hi haurà un conte amb taller per als nens.

Estic molt il·lusionada amb la idea doncs des de la temporada que vaig treballar a l’editorial ACV i l’any que vaig col·laborar al projecte d’alfabetització i creació d’una petita biblioteca a Managua que no em passava el 23 d’abril al darrera d’una taula decorada amb una rosa i una senyera! Em vindreu a fer una visita? Aquí us adjunto un plànol de la ubicació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada