dijous, 28 de febrer del 2013

BIBLIOTECA CAMP DE L'ARPA-CATERINA ALBERT

Dimarts vaig anar a veure el partit Barça-Madrid a casa d’un amic que viu prop de la parada de metro d’El Clot. 

És l’Albert i a alguns de vosaltres el nom us resultarà familiar perquè fa un parell d'anys m’havia fet arribar fotografies de biblioteques nord-americanes quan estudiava a Boston. 

De camí a casa seva, vaig tenir l’oportunitat de veure la Biblioteca Camp de l’Arpa-Caterina Albert, inaugurada fa menys de tres mesos, que s’ubica a l’antiga fàbrica Alchemika. 

L’escriptora que li dóna nom, autora d’obres com "Sol·litud", és més coneguda segurament pel seu pseudònim Víctor Català. 

Tot i que el resultat del partit no va ser el que esperava, aquesta setmana he tingut una bona notícia de la mà de la Sabine Wolf, una bibliotecària que en col·laboració amb la Universitat de Ciències Aplicades de Postdam vol portar a terme un projecte sobre realitat augmentada i que ha contactat amb mi en diverses ocasions. 

La Sabine, que al març intervindrà al congrés Bibliothek & Information Deutschland de Leipzig, ha publicat l’article "Augmented Reality – Neue Möglichkeiten für Bibliotheken, Services für Kunden einfach darzustellen" al Libreas Library Ideas on fa esment del meu projecte (es refereix a mi però amb el meu segon cognom, Lázaro. La meva mare segur que es posa molt contenta).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada