dilluns, 22 d’octubre del 2012

BIBLIOTECA LA FLORIDA

La setmana passada vaig haver de visitar la Biblioteca La Florida per qüestions de feina. Allà, a més de rebre un tracte exquisit per part del personal, vaig descobrir que durant aquest mes l’espai dedica una exposició als 40 anys de moviment veïnal a L’Hospitalet de Llobregat.

La biblioteca ocupa 800 metres quadrats i comparteix edifici amb el Casal d’Avis La Florida. Com podeu veure a la fotografia compta amb un espai d’intercanvi de llibres.

Per cert, em vaig emportar en préstec "Incerta glòria" de Joan Sales, novel·la que comentarem a la propera sessió del Club de Lectura Obert de la biblioteca on treballo, del qual sóc responsable des de fa pocs dies. Em fa molta il·lusió!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada