dimarts, 14 d’agost del 2012

BIBLIOTECA DE MORELLA

Una part de les meves vacances d’estiu (fa tot just un parell de dies que m’he reincorporat a la feina) l’he passat a la localitat castellonenca de Vinaròs.

A més de nedar, anar bicicleta, assistir a una sessió del cicle Cinema sota les estrelles on es projectava la divertida pel·lícula “Bienvenidos al Sur” i rebre la visita de bons amics, he aprofitat per fer una visita a les localitats del voltant. A Catí vaig muntar a cavall (per primera vegada a la meva vida) i a Morella, a part de recórrer tots els racons de les seves muralles medievals i meravellar-me amb la façana de l’Església Arxiprestal de Santa Maria la Major , vaig fotografiar la biblioteca municipal.

La Biblioteca de Morella, que acull un fons constituït per més d’11.000 llibres, data del 1958. Obre tots els dies amb l’excepció de diumenges i festius i de les festes de Sant Roc (que són a mitjans d’agost) perquè a les seves instal·lacions acull la infermeria dels "bous per la vila"!

 Aquí teniu unes fotos de les meves peripècies estiuenques: 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada