dimarts, 22 de maig del 2012

LA BIBLIOTECA DE L'HAREM

He de reconèixer que des que sóc responsable de la compra de còmic de la biblioteca on treballo m’he aficionat molt a aquest gènere. Avui us recomano l’obra “Habibi” de Craig Thompson, que explica la història de dos esclaus, la Dodola i el Zam, que pateixen tota una sèrie d’aventures i desventures intentant retrobar-se.

El llibre barreja paisatges del desert, palaus i clavegueres amb iconografia religiosa, contes orientals, cal·ligrafia àrab, superstició, crueltat, bellesa i sensualitat.

Al llarg de les 655 pàgines que té aquesta novel·la gràfica també hi ha temps per fer una visita a la biblioteca.

Aquí teniu a la Dodola intentant entrar a la biblioteca de l’harem on està reclosa. Tot i que ho aconsegueix, com descobrireu més endavant aquesta iniciativa té fatals conseqüències, especialment pel bibliotecari que al final acabarà decapitat!




1 comentari:

  1. Em va agradar molt aquest còmic. A mi l'escena de la decapitació em va impactar tant que quan en vaig parlar al meu bloc no vaig poder evitar posar la imatge del cap caigut XDDDD jajajaja!

    Del mateix autor, has llegit blankets? per mi molt millor que Habibi (i atenció! tb surt una vinyeta amb una biblioteca) Visca el Thompson!

    ResponElimina