divendres, 5 de març del 2010

BIBLIOTECA CAMPUS TERRASSA

Diumenge passat vaig anar a visitar els meus pares a Terrassa, població on vaig néixer i on he treballat molts anys. I, en passar per l'avinguda Jacquard, em vaig adonar que, tan emocionada com estava parlant-vos de la Biblioteca Central de Terrassa, la Biblioteca del Districte 2 i la resta de biblioteques públiques que integren la BCTXarxa, havia oblidat esmentar una altra biblioteca de referència de la ciutat: la Biblioteca Campus Terrassa (BCT). Es tracta d'una de les 13 biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Amb un ampli horari d'obertura, la BCT ofereix serveis, com sales de treball en grup, préstec d'ordinadors portàtils, servei de reprografia, impressions i escaneig de documents, informació especialitzada, materials d'autoaprenentatge, recursos electrònics i fins i tot podcasts!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada