dimecres, 8 d’abril del 2009

LA MEVA BIBLIOTECA (I)

Avui us presento una biblioteca que compta amb ben pocs usuaris. Aquesta fotografia mostra part de la biblioteca de casa meva. Els llibres els he classificat seguint dos criteris: la temàtica i el color.

L'obra més antiga que tinc data de l'any 1848 i les més noves són “Chelsea Beach” d'Iwan McEwan, “Flush” de Virginia Woolf i “La vida que soñamos”, escrita pel meu amic Raúl Portero. Es tracta d'una història d'amor ambientada a Barcelona que ha estat guanyadora de la quarta edició del Premi Terenci Moix de Narrativa Gai i Lèsbica.

3 comentaris:

  1. Ara hi ha ja un estadant amb fotos enormes!

    ResponElimina
  2. Ep, ens has de dir on has posat els nous llibres de la teva biblioteca...
    "Chesil Beach", si és Anagrama, és color groc, "Flush" pot ser blau o, si és butxaca, blanc, però "La vida que soñamos" no ho sé.
    Quin és el color que predomina en els teus prestatges ? trobo que és un anàlisi ben curiosa :))

    ResponElimina
  3. De memòria diria que el blanc, però també hi ha força groc. I negre. Com és la teva? Avui em toca treballar a la Biblioteca Mercè Rodoreda. Té unes fantàstiques vistes del Parc de les Aïgues.

    ResponElimina