dissabte, 18 d’abril del 2009

BIBLIOTEQUES DE LA BCTXARXA

L'any 2004 em vaig convertir en itinerant de la Xarxa de Biblioteques Públiques de Terrassa, o sigui, la BCTxarxa. La meva feina consistia a realitzar tasques de substitució i suport al personal de la Biblioteca Central de Terrassa, la BD2, la BD4, la BD5, la BD6 i els biblioaccessos Pere Roca i Salvador Utset. Vaig treballar al costat de gent força interessant i vaig aprendre moltes coses.

A més de voltar per les biblioteques de la ciutat, duia l'arxiu publicacions de la xarxa i formava part del grup de treball encarregat de la web. Aquest és un post que hi vaig escriure.

I parlant d'Internet, he descobert que els punts de llibre que es donen normalment als usuaris de les biblioteques de Terrassa, i on s'apunta la data de retorn dels documents, es subhasten a una web de col·leccionistes per 1,20 euros!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada