dimecres, 4 de març del 2009

BIBLIOTECA DEL COLEGIO RIBERALTA

Us presento la Biblioteca del Colegio Riberalta, un dels projectes més emocionants que he fet a la meva vida. Està a la localitat de Riberalta, a la part amazònica de Bolívia. A l'estiu de l'any 2004 me n'hi vaig anar a posar-la en marxa.

Els meus dies allà els vaig dedicar a acostumar-me a la pols vermella en suspensió a l'aire que ho envaeix tot, a classificar part del fons bibliogràfic (que comptava amb gairebé 20.000 registres gràcies a la generosa col·laboració de molta gent) i a formar el personal que s'havia d'encarregar de la biblioteca quan jo marxés.

També vaig fer classes als treballadors de la Biblioteca Central i de la xarxa de biblioteques infantils ABOVIN i a estudiants de la Universidad Técnica del Beni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada