dilluns, 16 de febrer del 2009

BIBLIOTECA JAUME FUSTER

La Biblioteca Jaume Fuster és la biblioteca del meu barri (tot i que la que tinc més a prop i utilitzo més sovint és la Vila de Gràcia, de la que ja parlaré en una nova entrada del bloc). Sabíeu que va ser dissenyada per Josep Llinàs i que ha rebut un premi FAD d'arquitectura?

Degut a que durant un any i mig vaig estar col·laborant a un diari digital de Gràcia que es diu Transversal com a cap de la secció cultural i a la llarga llista d'activitats que la Jaume Fuster ha organitzat i organitza, sempre associo aquesta biblioteca amb feina.

De fet, la foto que he triat és la d'una roda de premsa que vaig cobrir i que va tenir lloc a la seva sala d'actes, on es va presentar la vintena edició del festival internacional de música folk Tradicionàrius al gener del 2007.

Per aquella època també vaig començar a realitzar resums de llibres de gestió empresarial per a l'editorial Effective Management.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada